هر روز پاییزه!!!
*حرفای نقابدار رو با دقت بخون بعد نظر بده*

یک شنبه 14 خرداد 1391
ن : نقابدارتنها

هر روز پاییزه!!!

 هم دیدنی بودی

هم خواستنی بودی

هم چیدنی بودی 

هم باغچمون گل داشت

زنجیر می خواستم 

دستاتو بخشیدی

از من تا اون دستات

هر دره ای پل داشت

پل بود اما ریخت

پل بود اما مرد

عمر منم قد

عشقت تحمل داشت

هر روز پاییزه

هر هفته پاییزه 

هر ماه پاییزه

هر سال پاییزه

پنهونم از چشمات 

ماه پس ابرم 

من کاسه ی صبرم

این کاسه لبریزه

آروم نمی گیرم

از دست زنجیرم

بی عشق می میرم 

من روز دیدارم 

از دوستی پر من 

از دوست دلخور من

آجر به آجر من 

من پشت دیوارم

لعنت به این دیدار 

لعنت به این دیوار

لعننت به این آوار 

من زیر آوارم

هر روز پاییزه

هر هفته پاییزه 

هر ماه پاییزه 

هر سال پاییزه

پنهونم از چشمات 

ماه پس ابرم

من کاسه ی صبرم

این کاسه لبریزه

می دونم اصلا قشنگ نبود...پس اگه قشنگ نیست...چرا اینجا نوشتمش؟...اولا خودم خیلی دوسش دارم...دوما این شعر یکی از شاهکار های محسن چاوشیه...و فقط با صدای خودش قشنگه...حتما برو بگیر گوشش کن...پشیمون نمی شی...آره...شک نکن

راستی اسمش هر روز پاییزه ست!!

 



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت10:06---29 آبان 1391
etefaghan man az sedaye chavoosho khosham nemiad ama matnesh ali bood
پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: شعر، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  اول منو با عنوان یه نقابدار تنها!!!! و آدرس neghabdaretanha.loxblog.com لینک کن بعد مشخصات لینک خودتو این پایین بنویس. اگه لینک من تو وبلاگت باشه لینکت به طور خودکار تو وبلاگ من قرار میگیره. دمت گرم!!